20 May 2010

Նորից Արա Պետրոսյանի հետ կապված պատմություն

Արա Պետրոսյանի բլոգին ես մի անգամ էլ եմ անդրադարձել, հիմա նորից ստիպված եմ խոսել մի մարդու մասին, որը մեր ժամանակների Թալեաթն ու թուրք ենիչերին է:
Քրիստոսի հրաշափառ համբարձման տոնի առթիվ գրած պոստը կարդալուց հետո, մեջս բուռն ցանկություն առաջացավ .......................................................... Երևի հասկացաք որ էս մասում լիքը լիքը քֆուր կար, խնդրում եմ չշփոթել հայհոյանքի հետ: Հայհոյանքը երևի ավելի քաղաքավարի է և չափից դուրս մեղմ նման ԱՆԱՍՈՒՆԻ համար:

Ուրեմն էս մեր ՀԱՅՎԱՆԸ,  ծաղրում է Քրիստոսի համբարձումը, և ընթերցողներին առաջարկում է ամպերի մեջ փնտրել Քրիստոսի նասկիները:

ՈՒՐԵՄՆ ՀԱՐԳԵԼԻ ԱՆԱՍՈՒՆ, ԵՍ ՔՈՒ ԼԱՎԸ
 ԷԴՔԱՆ ԲԱՆ


P.S. Անընդհատ զսպում էի ինձ որ չհայհոյեմ, բայց չդիմացա!!!!

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete